2016. augusztus 2., kedd

Babba Mária


Kedvenc helyem Csíksomlyó, szívem oda mindig visszahív, és amikor úgy adódik, én megyek. Szinte meg sem érkezem és tudom, hogy majd megint visszajövök. Így volt ez most is. Hív a hely, hív Babba Mária. Egy hetet tölthettem ott és annyiszor mehettem be a templomba ahányszor akartam. Sokszor csak leültem és beszélgettem Máriával, Magdolnával és Jézussal. Van egy hely, ahol szépen be lehet ülni hármojuk közé. De nem is ez számít, ültem mindenhová, amit épp éreztem, hogy ott jó lesz. Mentem is előre „lábat simogatni”, amikor úgy éreztem. És Mária t.k. megint azt mondta, hogy a szívemmel vigyem magammal. Ő ott lesz a szívemben. Valahogy szeretem ezt a helyet. Szeretem ezt a szobrot is. Talán mert fából van és olyan természetes, vagy mert olyan régi. Már 500 éves hivatalosan, vagy ki tudja, lehet még régebbi. A legenda szerint „nehéz” is, mivel sosem tudták elmozdítani a helyéről (környékről). Molnár V. József előadásából kiderül, hogy már a tatárok se tudták elvinni, amikor templomokat fosztogattak és haragból megvágták a szobrot, amiből vér buggyant ki. Erre úgy megijedtek, hogy többet a közelébe se jöttek. Vagy János Zsigmond fejedelem is, amikor be akarta vezetni az unitárius vallást a székelyeknél sem tudta elvinni 1567-ben (attól kezdve van búcsú). És ez Ceaușescu ideje alatt sem sikerült. Sőt, amikor találták a székelyek a szobrot se tudták már felvinni a Kissomlyó hegyre, hogy majd ott építenek neki templomot, mire az egyik asszony megszólalt, hogy Mária itt érzi jól magát, ide kell építeni neki házat, és úgy is lett. Több információ itt: Molnár V. József - Csíksomlyó pünkösdjének Nemzetegyesítő szerepe és a Szent Korona ereje (kb. a 25. perctől)
Búcsús hely is volt már korán és csodatevő hely is. Engem minden alkalommal mélyen megérint, mindig van üzenete a számomra. Még az istennő jelenlétét is éreztem, ahogy beléptem a templomba. Máriára azt mondják, hogy Babba, és ezt vagy a holdra vezetik vissza, hogy a hold a babba, vagy pedig Bau sumér istennőre. …És az emberek jönnek. Volt alkalmam megfigyelni, hogy egy hét alatt mennyi ember jött – rengeteg. És az emberek régen is jöttek. Még mielőtt ez a hely „keresztény” lett volna még a „pogány” időkben is zarándokhely volt. Tehát ősi. És egységet alkot legalább pünkösdkor a magyarok között, mert jönnek ide mindenhonnan a magyarok, még Ausztráliából is, a távolság nem akadály.
Amikor ott ültem a templomban nem tudtam elképzelni, hogy az a hely egyszer ne székely lenne, mintha az mindig magyar maradna. De ez már nem az én dolgom. Én csak megyek ameddig hív, ameddig tudok, ameddig lehet. Ott otthon vagyok. Szeretem a zarándokhelyeket, de egyik sem érintett meg ennyire mint Csíksomlyó. Tudom, hogy ahhoz, hogy beszélgessek Máriával vagy az istennővel vagy Magdolnával nem kell még csak templomban sem lenni mert mindenhol lehet velük beszélgetni. De régen tudatosan építették a templomokat. Energiaközpont és jobban lehet érzékelni, hallani, látni, gyógyulni. Főleg hogy ehhez kapcsolódik még az emberek tudata is, ami megerősíti mindezt. Szóval könnyebb egy ilyen zarándokhelyen szerintem, de nem szükséges a kapcsolathoz. Itt jól lehet töltekezni. Volt, hogy több mint egy órát csak ültem és voltam. Először Mária Magdolna zarándoklaton jártam itt és azóta voltam körúton, pünkösdkor vagy túrázni, ahogy adódott. Itt volt a spirituális esküvőm is, ami nagyon emlékezetes a számomra.
És még egy érdekesség. Az átlag ember azt hiszi talán, hogy ő nem tud kommunikálni az égiekkel és elmegy spirituális körökbe, ahol ezt sokan tudják és tanítják. Ez rendben, de mint ahogy ezt többen mondták és írták minden ember tud kommunikálni az égiekkel, csak gyakorolni kell és elhinni, hogy ez megy. És ehhez egy jó példa: Néztem egy 1992-es műsort az interneten Csíksomlyóról és a Babbáról, ahol egy idős székely vagy csángó bácsi mesélt. Ő tudott álommunkát végezni és beszélgetni Máriával és a Teremtővel és látott is, pedig nem végzett el semmilyen tanfolyamot. Egyszerű parasztember volt. És ugyanígy van sok történet, ahol egyszerű embereknek, nőknek, férfiaknak megjelent Mária és hívta őket a búcsúba vagy hívta őket megtenni valamit. És ezeknek az embereknek az ő kérése fontosabb volt mint a mindenkori hatalomé (akár az egyházé) és mentek, teljesítették a kérést – és nem lett semmi bajuk, védve voltak. Mentek a búcsúba mindenhonnan tilalom ellenére is, mert Mária szólt nekik, hogy jöjjenek…  
Végül Babba Mária üzenetével zárom e sorokat, amit a Szívüzenetekben is megtaláltok:
„A szívem az embereké! Legyőzhetetlen az a hit és az a szeretet, ami a szívemben van. Ez az áldás mindig áradni fog rátok! Emlékezzetek! Emlékezzetek a sorsfeladatotokra! Az élet szépségére, az útra, amiért itt vagytok és ne aggódjatok a jövőn, mi segítünk. Minden feltételt megadunk, hogy járhassátok az utat.
A szívem az embereké. Akik keresnek, azoknak itt vagyok/megjelenek. Add át ezt az üzentet az engem keresőknek. Áldás.” 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése